top of page

על ניהול זמן גם אוכל. כל כך דומה!

במיוחד בימים אלה, אנחנו מרגישים עד כמה האופן שבו אנחנו מנהלים את הזמן שלנו משפיע על ההרגשה הכללית. ניהול זמן כניהול חיים מקבל משמעות אפילו גדולה יותר.

לאור השיח הלאומי סביב אכילה בימי קורונה, אני מבקשת לנסות לראות איך מיומניות ניהול הזמן משרתות אותנו גם

בניהול התזונה. אם רק נבחר, עבודה מהבית יכולה להיות לטובתנו מבחינת ניהול האכילה: אנחנו קובעים מה במטבח, אין ישיבות עם כיבוד, לא שכחנו את האוכל בבית.

כלי הניהול דומים לכלים לניהול זמן והתאמתם לחיינו, מייצרת רווח כפול.

1.תכנון - נקבע מראש מה אנחנו אוכלים, לפחות לארוחת צהריים. ממליצה אפילו להקדיש זמן לבישול לכמה ימים קדימה. כך ברור לנו מראש מה אנחנו אוכלים.

2. ״חוק פרקינסון״ שקובע שמשימה מתאימה את עצמה לזמן שנגדיר לה, עובד גם כאן - נחליט מראש כמה זמן אנחנו מקדישים לבישול והכנה. תתפלאו לראות כמה תספיקו בזמן הזה.

3.אימפקט -נחליט מהו הדבר החשוב הזה מבחינתנו שאם נעשה אותו היום, נרגיש טוב לגבי האכילה שלנו. האם זו שתיית מים לאורך היום? או החלטה לעמוד במנת מתוק אחת היום? החלטה אחת שמייצרת אימפקט משמעותי.

4. טיפול בהסחות דעת - בדיוק כמו שנרחיק את הטלפון לתוך התיק או למגירה בזמן שאנחנו עובדים על משימת עומק שמצריכה מחשבה, חקירה ומיקוד, כך בדיוק נרחיק מאיתנו הסחות דעת שיפריעו לנו לעמוד במטרה היומית - נשאיר את השיש במטבח נקי מצנצנות של עוגיות או אגוזים, כי למיקום שלהן יש השפעה מכרעת על הבחירה שלנו לפתוח אותן.

מה מתוך אלה אתם כבר מיישמים? רעיונות נוספים לניהול תזונה בימים אלה?

פוסטים מומלצים
פוסטים אחרונים
ארכיון
חיפוש לפי תאגיות
עקבו אחרינו
  • Facebook Basic Square
  • Instagram Social Icon
מירב מרגולין, קואצ'רית לאורח חיים בריא, דיאטה, הרגלי תזונה הוד השרון
bottom of page