top of page

"חמישים גוונים" של אורח חיים בריא

" חמישים גוונים של אפור" הוא לא רק סרט רומנטי שובר קופות, חמישים גוונים של אפור יכול להיות גם דרך חיים נכונה עבורנו עם בחירות מדויקות שאיתן נוכל לחיות בשלום, להישאר אנחנו עצמינו, אבל גם להציב יעדים ולכבוש אותם מבלי להפוך את עורנו. מסתבר שבחיים זה לא רק שחור או לבן, ואולי בכלל לא מומלץ שחור או לבן, דווקא באותם עשרות גוונים שאנחנו תופרים למידותינו, אנחנו יכולים להישאר לאורך זמן, להתמיד וגם להשיג תוצאות.

הפעם רוצה לספר לכם על בחור צעיר שזכיתי ללוות בחודשים האחרונים, סיפור ההצלחה שלו שלרגעים היה נדמה , כי הוא עלול להסתיים גם אחרת. הדרך הארוכה שעבר והנחישות שלו הוכיחו לי שוב כי " חמישים גוונים של אפור" ( או כל צבע אחר שתבחרו 😉) מאפשרים לחיות חיים בריאים ומיטביים כאשר אנחנו בוחרים מה נכון ומדוייק עבורנו.

לפני שלושה חודשים, לחדר נכנס בחור חמוד עם שקט פנימי כובש, עיניים מדברות מאוד אבל סגור ומתקשה להיפתח. לימים, ב"אימון התזונה" שזכיתי לעבור איתו, מצאתי כי הסגירות המאפיינת את אישיותו, מאפיינת גם עולמו התזונתי. לבחור החמוד העדפות מאוד ברורות וחד גוניות בתפריט היומי שלו, תפריט השונה מאוד מתפריט מגוון וציבעוני שאני מבקשת להקנות למתאתמנים שלי באימוני התזונה.

הבחור הבהיר לי שהוא מודע למקובעות שלו, מכיר בחסרונות התזונתיים של התפריט שלו, אבל לא מעוניין לגוון ולהעשיר אותו, ויחד עם זאת רוצה ונחוש לרדת במשקל.

הבנתי, כי עומד בפני בחור אשר לא הגיע לעשות מהפכה בתזונה שלה, אבל מוכן לעשות שינויים כאלה שיביאו אותו לרדת במשקל... על פניו, ניצבתי מול אתגר רציני ונדרשתי לתפור חליפה שתהלום את מידותיו.

ה"אני מאמין" שלי איתו אני מלווה כל אחד מהמתאמנים שלי, הוא כי כל שינוי שייעשה, ולו ״קטן״ יוביל לתוצאות מקדמות ובלבד שיתרגל התמדה.

מידת השינוי וקצב השינוי תלויה בכל אחד מאיתנו. יש מי שמוכן למהפכה ויש מי שרוצה ״רק״ לתרגל איפוק...

אני מאמינה בהגדרת מטרות ברורות וממוקדות, כאלה שמגיעות מהמתאמן היושב מולי, על סמך הכרות עם עצמו ועם מידע והכוונה ממני.

הבחור החמוד, נשאר נאמנן לתפריט החד גוני איתו הגיע, את השינויים שהסכים להכניס לתפריט ניתן לספור על יד אחת, אבל הוא ירד כבר 7 קילו !!!.

אני נרגשת לראות אותו פתוח יותר, קורן, עם דיבור קולח ועם חיוך שמגיע מהלב......

ההצלחה של הבחור הצעיר, התאפשרה כתוצאה מהגדרת כמויות ברורה ומדויקת, הגדרת תחליפים המקובלים עליו ובניית חזון ברור.

אורח חיים בריא ומקדם, שונה בתכלית מאדם לאדם, הוא נתון לבחירה, הוא אפשרי, הוא חמישים גוונים של כל צבע בו תבחרו.

פוסטים מומלצים
פוסטים אחרונים
ארכיון
חיפוש לפי תאגיות
עקבו אחרינו
  • Facebook Basic Square
  • Instagram Social Icon
מירב מרגולין, קואצ'רית לאורח חיים בריא, דיאטה, הרגלי תזונה הוד השרון
bottom of page